M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Strasznie szybka się wydaje. Może troche za jak na kilka aut na raz ?
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Ja osobiście chciałbym wykorzystać to miejsce:
Można tam zrobić fajną nawrotkę która mi osobiście przysparzała trochę problemów, ale zawsze to jakieś urozmaicenie. Ale jak mamy ułożyć trasę tak żebyśmy mogli jeździć wszyscy na raz to raczej nie bardzo da się wstawić tą nawrotkę.
Można tam zrobić fajną nawrotkę która mi osobiście przysparzała trochę problemów, ale zawsze to jakieś urozmaicenie. Ale jak mamy ułożyć trasę tak żebyśmy mogli jeździć wszyscy na raz to raczej nie bardzo da się wstawić tą nawrotkę.
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Nie martw się, na prostych bedą szykany, raczej szybsza od poprzednich nie będzie.idzik pisze:Strasznie szybka się wydaje. Może troche za jak na kilka aut na raz ?
Wydaje mi się, że robienie tam nawrotki nie ma sensu, będzie bardzo wolna. Po tym łączniku jeździmy zawsze, zróbmy coś innego, poza tym nie ma jak zrobić pełnego fajnego okrążenia.kostek_ja pisze:Ja osobiście chciałbym wykorzystać to miejsce:
Można tam zrobić fajną nawrotkę która mi osobiście przysparzała trochę problemów, ale zawsze to jakieś urozmaicenie. Ale jak mamy ułożyć trasę tak żebyśmy mogli jeździć wszyscy na raz to raczej nie bardzo da się wstawić tą nawrotkę.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Wolna nie znaczy nie fajna, ale nie upieram się przy niej.Marcin_Os pisze:Wydaje mi się, że robienie tam nawrotki nie ma sensu, będzie bardzo wolna.
Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi.Marcin_Os pisze:poza tym nie ma jak zrobić pełnego fajnego okrążenia.
Skoro mamy zrobić taki okrążenie, abyśmy mogli jeździ w kilka osób, to wydaje mi się że nie ma lepszego rozwiązania niż twoje. Pozostaje nam tylko rozrysować wszystkie szykany i slalomy, a ewentualnie na miejscu będziemy przerabiać.
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 22:16 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Podobuje mnie się propozycja Marcina. Wystarczy pachołków? I proponuje zrobić jedną z tych prostych naprawde szybką tak żeby można było 4 albo nawet 5 zapiąć 
Szykany będziemy raczej robić na miejscu, tak jak zawsze to robimy zreszta

Szykany będziemy raczej robić na miejscu, tak jak zawsze to robimy zreszta
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 22:17 przez Maros, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Maricn - jestem na nie.
Na tych prostych bedzie za duzo nudnych slalomow, tracimy duzo naturalnych zakretow, ktore wg mnie na tym obiekcie sa bardzo cenne.
Druga sprawa to ze pewnie nie bedzie slupkow na tyle... No i koniecznie trzeba wykorzystac ten zaznaczony przez Kostka odcinek.
Na tych prostych bedzie za duzo nudnych slalomow, tracimy duzo naturalnych zakretow, ktore wg mnie na tym obiekcie sa bardzo cenne.
Druga sprawa to ze pewnie nie bedzie slupkow na tyle... No i koniecznie trzeba wykorzystac ten zaznaczony przez Kostka odcinek.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Jestem za o ile nie będzie śniegu.MaRoS pisze:I proponuje zrobić jedną z tych prostych naprawde szybką tak żeby można było 4 albo nawet 5 zapiąć
Oto moja propozycja:mateush pisze:No i koniecznie trzeba wykorzystac ten zaznaczony przez Kostka odcinek.
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Tylko nie wiem co na tych prostych, jakieś slalomy??
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
A ktoś tu ma fajne hamulce???MaRoS pisze:Podobuje mnie się propozycja Marcina. Wystarczy pachołków? I proponuje zrobić jedną z tych prostych naprawde szybką tak żeby można było 4 albo nawet 5 zapiąć
Szykany będziemy raczej robić na miejscu, tak jak zawsze to robimy zreszta

Tracimy trzy naturalne zakręty, zyskujem jeden.mateush pisze:Maricn - jestem na nie.
Na tych prostych bedzie za duzo nudnych slalomow, tracimy duzo naturalnych zakretow, ktore wg mnie na tym obiekcie sa bardzo cenne.
Druga sprawa to ze pewnie nie bedzie slupkow na tyle... No i koniecznie trzeba wykorzystac ten zaznaczony przez Kostka odcinek.
Ja chcę poprostu pojeździć trochę w drugą stronę.
Dajcie jakieś propozycje to napewno wymyślimy coś fajnego.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Propozycja nr 1 duzo lepsza. Tu wg. mnie za dużo prostychkostek_ja pisze:Jestem za o ile nie będzie śniegu.MaRoS pisze:I proponuje zrobić jedną z tych prostych naprawde szybką tak żeby można było 4 albo nawet 5 zapiąć
Oto moja propozycja:mateush pisze:No i koniecznie trzeba wykorzystac ten zaznaczony przez Kostka odcinek.

Ja tam i tak zawsze boje sie żę bąka wykrece i komus jadacemu za mną pod koła wpadne

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Na tych prostych będą szykany, więc nie będzie mega szybko. A o to, że ktoś wjedzie Ci w tył to się nie martw, będzie 30-40 sekund za tobą.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
- Posty: 14
- Rejestracja: pn kwie 16, 2007 08:08
- Lokalizacja: Warszawa/Kobyłka
- Kontakt:
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Marcin, propozycja twoja jest ciekawa, ale polecam wykorzystanie środka z tym nawrotem. Jak jeździłem tam z Wróblem to czas 30-40s wprzypadku jak jest za tobą szybki i doświadczony kierowca to jest mało. Ja mając za sobą Tomo który startował w Evo 9 dojeżdzałem na metę około 5/6s przed nim, to jest bardzo mało......Marcin_Os pisze:Na tych prostych będą szykany, więc nie będzie mega szybko. A o to, że ktoś wjedzie Ci w tył to się nie martw, będzie 30-40 sekund za tobą.
- Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Os_, bez przesady to som eMki i jedną szybką prostą i hamowanie każda wytrzyma 

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
Moim zdaniem trochę przesadzasz. Jak ja jeździłem z wróblem w rykach to różnica 40-50s. byłą między mną w Focusie a Wróblem w STI. Dlatego moim zdaniem różnica 40s. Gdzie każdy z nas ma samochód o zbliżonych osiągach jest wystarczająca. A jak ktoś się zacznie do kogoś zbliżać, to będzie po prostu utrzymywał bezpieczną odległość i już.Krzysiek_WAWA pisze:Jak jeździłem tam z Wróblem to czas 30-40s wprzypadku jak jest za tobą szybki i doświadczony kierowca to jest mało. Ja mając za sobą Tomo który startował w Evo 9 dojeżdzałem na metę około 5/6s przed nim, to jest bardzo mało......
Prostych jest tyle samoidzik pisze:Propozycja nr 1 duzo lepsza. Tu wg. mnie za dużo prostych

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż
A takie coś? Tylko tych słupków mało...


jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
było M5 E39x2, M5 E60x2