M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Spotkania na torze i wszystko co sie z tym wiaze
Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Idzik » pn sty 14, 2008 21:53

Strasznie szybka się wydaje. Może troche za jak na kilka aut na raz ?

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: kostek_ja » pn sty 14, 2008 21:54

Ja osobiście chciałbym wykorzystać to miejsce:

Można tam zrobić fajną nawrotkę która mi osobiście przysparzała trochę problemów, ale zawsze to jakieś urozmaicenie. Ale jak mamy ułożyć trasę tak żebyśmy mogli jeździć wszyscy na raz to raczej nie bardzo da się wstawić tą nawrotkę.
Załączniki
mtrack2001di2.jpg

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Marcin_Os » pn sty 14, 2008 22:02

idzik pisze:Strasznie szybka się wydaje. Może troche za jak na kilka aut na raz ?
Nie martw się, na prostych bedą szykany, raczej szybsza od poprzednich nie będzie.
kostek_ja pisze:Ja osobiście chciałbym wykorzystać to miejsce:

Można tam zrobić fajną nawrotkę która mi osobiście przysparzała trochę problemów, ale zawsze to jakieś urozmaicenie. Ale jak mamy ułożyć trasę tak żebyśmy mogli jeździć wszyscy na raz to raczej nie bardzo da się wstawić tą nawrotkę.
Wydaje mi się, że robienie tam nawrotki nie ma sensu, będzie bardzo wolna. Po tym łączniku jeździmy zawsze, zróbmy coś innego, poza tym nie ma jak zrobić pełnego fajnego okrążenia.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: kostek_ja » pn sty 14, 2008 22:15

Marcin_Os pisze:Wydaje mi się, że robienie tam nawrotki nie ma sensu, będzie bardzo wolna.
Wolna nie znaczy nie fajna, ale nie upieram się przy niej.
Marcin_Os pisze:poza tym nie ma jak zrobić pełnego fajnego okrążenia.
Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi.

Skoro mamy zrobić taki okrążenie, abyśmy mogli jeździ w kilka osób, to wydaje mi się że nie ma lepszego rozwiązania niż twoje. Pozostaje nam tylko rozrysować wszystkie szykany i slalomy, a ewentualnie na miejscu będziemy przerabiać.
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 22:16 przez kostek_ja, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Maros » pn sty 14, 2008 22:16

Podobuje mnie się propozycja Marcina. Wystarczy pachołków? I proponuje zrobić jedną z tych prostych naprawde szybką tak żeby można było 4 albo nawet 5 zapiąć :twisted:

Szykany będziemy raczej robić na miejscu, tak jak zawsze to robimy zreszta
Ostatnio zmieniony pn sty 14, 2008 22:17 przez Maros, łącznie zmieniany 1 raz.

mateush
Site Admin
Posty: 1246
Rejestracja: pt paź 06, 2006 18:53
Auto: 997TT
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: mateush » pn sty 14, 2008 22:16

Maricn - jestem na nie.

Na tych prostych bedzie za duzo nudnych slalomow, tracimy duzo naturalnych zakretow, ktore wg mnie na tym obiekcie sa bardzo cenne.
Druga sprawa to ze pewnie nie bedzie slupkow na tyle... No i koniecznie trzeba wykorzystac ten zaznaczony przez Kostka odcinek.
Zauważyłeś problem z forum? Napisz od mnie PW!

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: kostek_ja » pn sty 14, 2008 22:17

MaRoS pisze:I proponuje zrobić jedną z tych prostych naprawde szybką tak żeby można było 4 albo nawet 5 zapiąć :twisted:
Jestem za o ile nie będzie śniegu.
mateush pisze:No i koniecznie trzeba wykorzystac ten zaznaczony przez Kostka odcinek.
Oto moja propozycja:
Załączniki
mój projekt.jpg

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: kostek_ja » pn sty 14, 2008 22:22

Tylko nie wiem co na tych prostych, jakieś slalomy??

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Marcin_Os » pn sty 14, 2008 22:25

MaRoS pisze:Podobuje mnie się propozycja Marcina. Wystarczy pachołków? I proponuje zrobić jedną z tych prostych naprawde szybką tak żeby można było 4 albo nawet 5 zapiąć :twisted:

Szykany będziemy raczej robić na miejscu, tak jak zawsze to robimy zreszta
A ktoś tu ma fajne hamulce??? :wink: oprócz Ciebie.
mateush pisze:Maricn - jestem na nie.

Na tych prostych bedzie za duzo nudnych slalomow, tracimy duzo naturalnych zakretow, ktore wg mnie na tym obiekcie sa bardzo cenne.
Druga sprawa to ze pewnie nie bedzie slupkow na tyle... No i koniecznie trzeba wykorzystac ten zaznaczony przez Kostka odcinek.
Tracimy trzy naturalne zakręty, zyskujem jeden.
Ja chcę poprostu pojeździć trochę w drugą stronę.
Dajcie jakieś propozycje to napewno wymyślimy coś fajnego.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Idzik
Posty: 833
Rejestracja: śr cze 13, 2007 00:06
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Idzik » pn sty 14, 2008 23:24

kostek_ja pisze:
MaRoS pisze:I proponuje zrobić jedną z tych prostych naprawde szybką tak żeby można było 4 albo nawet 5 zapiąć :twisted:
Jestem za o ile nie będzie śniegu.
mateush pisze:No i koniecznie trzeba wykorzystac ten zaznaczony przez Kostka odcinek.
Oto moja propozycja:
Propozycja nr 1 duzo lepsza. Tu wg. mnie za dużo prostych :D

Ja tam i tak zawsze boje sie żę bąka wykrece i komus jadacemu za mną pod koła wpadne :D

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Marcin_Os » pn sty 14, 2008 23:31

Na tych prostych będą szykany, więc nie będzie mega szybko. A o to, że ktoś wjedzie Ci w tył to się nie martw, będzie 30-40 sekund za tobą.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

Krzysiek_WAWA
Posty: 14
Rejestracja: pn kwie 16, 2007 08:08
Lokalizacja: Warszawa/Kobyłka
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Krzysiek_WAWA » pn sty 14, 2008 23:48

Marcin_Os pisze:Na tych prostych będą szykany, więc nie będzie mega szybko. A o to, że ktoś wjedzie Ci w tył to się nie martw, będzie 30-40 sekund za tobą.
Marcin, propozycja twoja jest ciekawa, ale polecam wykorzystanie środka z tym nawrotem. Jak jeździłem tam z Wróblem to czas 30-40s wprzypadku jak jest za tobą szybki i doświadczony kierowca to jest mało. Ja mając za sobą Tomo który startował w Evo 9 dojeżdzałem na metę około 5/6s przed nim, to jest bardzo mało......

Awatar użytkownika
Maros
Posty: 2546
Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
Auto: M5F10, M3E92, M3E46
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Maros » wt sty 15, 2008 00:18

Os_, bez przesady to som eMki i jedną szybką prostą i hamowanie każda wytrzyma :smile:

Awatar użytkownika
kostek_ja
Posty: 2623
Rejestracja: pn wrz 24, 2007 02:12
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: kostek_ja » wt sty 15, 2008 01:12

Krzysiek_WAWA pisze:Jak jeździłem tam z Wróblem to czas 30-40s wprzypadku jak jest za tobą szybki i doświadczony kierowca to jest mało. Ja mając za sobą Tomo który startował w Evo 9 dojeżdzałem na metę około 5/6s przed nim, to jest bardzo mało......
Moim zdaniem trochę przesadzasz. Jak ja jeździłem z wróblem w rykach to różnica 40-50s. byłą między mną w Focusie a Wróblem w STI. Dlatego moim zdaniem różnica 40s. Gdzie każdy z nas ma samochód o zbliżonych osiągach jest wystarczająca. A jak ktoś się zacznie do kogoś zbliżać, to będzie po prostu utrzymywał bezpieczną odległość i już.
idzik pisze:Propozycja nr 1 duzo lepsza. Tu wg. mnie za dużo prostych
Prostych jest tyle samo ;)

Marcin_Os
Posty: 2703
Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
Lokalizacja: Warszawa

Re: M Track Day 9, 20.01.2008 (niedziela), lotnisko Ułęż

Post autor: Marcin_Os » wt sty 15, 2008 09:29

A takie coś? Tylko tych słupków mało...
Obrazek
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2

ODPOWIEDZ